Ruilen & retourneren

1. Ruilen & retourneren
2. Wat ruilen en retourneren we niet?
3. Hoe werkt de terugbetaling bij een retourzending?
4. Hoe werkt ruilen?
5. Hoe werkt retourneren?
6. Heb je een andere vraag?

1. Ruilen & retourneren

Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop bij Tomoshop.nl. Is de aankoop niet zoals verwacht of heb je een verkeerde keuze gemaakt? Je kunt het artikel binnen 14 dagen ruilen en/of retourneren.

Als u gebruik maakt van het herroepingsrecht, hoeft u alleen de kosten voor verzending voor uw rekening te nemen. Indien producten door ons verkeerd geleverd zijn, dan zijn de verzendkosten voor onze rekening.

2. Wat ruilen en retourneren we niet?

Alle artikelen mogen geruild of geretourneerd worden, met uitzondering van de helmen. Als je een helm wilt ruilen of retourneren, dan dient de verpakking ongeopend teruggestuurd te worden. Heb je het artikel al gebruikt? Dan is retourneren helaas niet mogelijk.

3. Hoe werkt de terugbetaling bij een retourzending?

Het aankoopbedrag storten we uiterlijk binnen 30 dagen terug op je rekening. Deze termijn gaat in op het moment dat wij de artikelen hebben ontvangen. Wij streven ernaar om het aankoopbedrag binnen 7 dagen na verwerking van je retourzending terug te storten op je rekening.

4. Hoe werkt ruilen?

Om te kunnen ruilen, moet je gebruik maken van het volgende formulier: Download Tomoshop_Retourformulier_2015_NL.pdf (3.334 kB))

Vul het retourformulier volledig in, print deze uit en stop deze bij het pakket. Hierdoor weten wij gelijk wat er aan de hand is zodra wij het pakket retour ontvangen. Zodra wij de producten hebben ontvangen, zullen wij het administratief afhandelen. Uiteraard zul je een bericht ontvangen dat het pakket is aangekomen en de eventuele nieuwe producten zijn verzonden.

5. Hoe werkt retourneren?

Om te kunnen retourneren, moet je gebruik maken van het volgende formulier: Download Tomoshop_Retourformulier_2015_NL.pdf (3.334 kB)

Vul het retourformulier volledig in, print deze uit en stop deze bij het pakket. Hierdoor weten wij gelijk wat er aan de hand is zodra wij het pakket retour ontvangen. Zodra wij de producten hebben ontvangen, zullen wij het administratief afhandelen. Uiteraard zullen wij contact met je opnemen als het pakket is ontvangen en dat het geld wordt overgemaakt.

6. Heb je een andere vraag?

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Neem gerust contact op met ons via het contactformulier of info@tomoshop.nl.
We streven ernaar om de vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

- Tomoshop.nl team


Betaalmogelijkheden

Tomoshop betaalmogelijkheden

Wij verzenden met

Verzenden met Fedex