Verzend informatie

1. Uit welke verzendmethoden kan ik kiezen?
2. Wat kost verzenden?
3. Wat zijn de levertijden?
4. Vertraagde levering?
5. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
6. Heb je een andere vraag?

1. Uit welke verzendmethoden kan ik kiezen?

Tijdens het plaatsen van een bestelling zijn er verschillende verzendmethodes:

Levering via PostNL
  1. Je ontvangt een e-mail met een tracking nummer zodra de bestelling is verzonden. Op briefpost bestaat geen tracking mogelijkheid.
  2. Als u de eerste keer niet thuis bent zal PostNL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Na de tweede poging brengt PostNL uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor/collection point. Het pakket moet binnen drie weken afgehaald worden, anders gaat het daarna retour naar de afzender.
  3. Je kunt de bestelling volgen met het tracking nummer en je postcode op de website van PostNL.
Levering via DPD
  1. Je ontvangt een e-mail met een tracking nummer zodra de bestelling is verzonden.
  2. Je kunt de bestelling met het trackingnummer volgen op de website van DPD.
Levering via FedEx
Wij versturen de pakketten naar onze Amerikaanse klanten met FedEx, hiermee kunnen wij snelle verzending garanderen omdat het pakket van verzending tot aankomst door FedEx geregeld wordt zonder tussenpartij.
  1. Je ontvangt een e-mail met een tracking nummer zodra de bestelling is verzonden.
  2. Snelle verzending!

2. Wat kost verzenden?

De verzendkosten zijn verschillend per verzendmethode, gewicht en land. Om achter de exacte verzendkosten te komen raden wij je aan om de gewenste producten toe te voegen aan de winkelwagen. Als je vervolgens doorklikt op afrekenen dan zie je de exacte verzendkosten per verzendmethode of klik hier voor een indicatie.

3. Wat zijn de levertijden?

We streven ernaar om je bestelling binnen 1 - 3 werkdagen te leveren. Als de bestelling is verzonden dan ontvang je van ons een e-mail met daarin een tracking nummer. Op deze manier kun je zien waar je pakket is en wanneer deze wordt bezorgd.

4. Vertraagde levering?

Wij streven ernaar om de bestelling binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, zullen wij je uiteraard op de hoogte houden met de verwachte levertijd.

5. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan. Hiervoor moet je een bestelling plaatsen en als verzendmethode kiezen: Ophalen in winkel. Hierdoor worden er geen verzendkosten verrekend en weten wij dat je de bestelling zelf wilt komen ophalen. Uiteraard zal er dan een moment afgesproken worden waarop dat kan.

6. Heb je een andere vraag?

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Neem gerust contact op met ons via het contactformulier of info@tomoshop.nl.
We streven ernaar om de vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

- Tomoshop.nl team


Betaalmogelijkheden

Tomoshop betaalmogelijkheden

Wij verzenden met

Verzenden met Fedex