Tomoshop WhatsApp Help Contact via WhatsApp
Tomoshop wishlist
Tomoshop shopping cart
0
Tomoshop.nl
Tomoshop wishlist
Tomoshop shopping cart
0

Tomoshop verzend informatie

In de checkout heb je de mogelijkheid voor een aantal verzendmethodes, afhankelijk van de producten in jouw winkelwagen:

Let op! Indien je gebruikt maakt van een neerzettoestemming bij een pakket vervoerder, dan is de levering hiervan geheel op eigen risico van de consument. Zie algemene voorwaarden 7.7. of DPD neerzettoestemming.

Gratis verzending met DPD
Naast betaalde verzendmethodes bieden wij ook gratis verzending aan vanaf een bepaald bedrag. Dit bedrag kan per land verschillen omdat de ene verzendkosten hoger zijn dan voor een ander land. Bekijk de verzendkosten pagina voor een overzicht van de verzendkosten.

Verzending per brievenpost
Indien de gewenste producten verzonden kunnen worden in een envelop dan heb je in de checkout de keuze voor brievenpost. Let op, vanaf een subtotaal waarde van €22,- vervalt de keuze voor brievenpost. Brievenpost bevat geen tracking.

Verzending met DPD
Op de dag van de levering ontvang je een bericht van DPD. Daarin staat een tijdvak van één uur waarbinnen je pakket geleverd wordt.

Veranderen je plannen en ben je toch niet thuis? Dan kun je het moment of de plaats van de levering online eenvoudig aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een parcelshop.

Op de bezorgdag kun je je pakket dankzij live-tracking online volgen. Op de kaart zie je zelfs hoeveel tussenstops de chauffeur nog moet afleggen.

Verzending met PostNL
Op de dag van verzenden ontvang je een e-mail van POSTNL met het verwachtte bezorgmoment. Komt het bezorgmoment niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen. Zo mis je nooit het pakket!

Verzending met DHL Express
Heb je onderdelen met spoed nodig? Hiervoor bieden bij DHL Express. DHL Express kan een pakket naar de meeste landen over de hele wereld leveren binnen 48 uur. Deze verzendmethode is wel iets duurder, maar je weet dan wel zeker dat je jouw bestelling snel zal ontvangen.

Afhalen bij een pakketshop / ophaalpunt
In de checkout heb je de keuze om jouw bestelling bij een pakketshop naar keuze af te laten leveren. Zodra het pakket onderweg is, ontvang je van de desbetreffende vervoerder een e-mail met jouw pakketgegevens. Zodra het pakket klaar ligt bij de gewenste pakketshop. De pakketshop zal jouw pakket 7 dagen bewaren, dus zorg dat je het pakket zo snel mogelijk hier afhaalt. Indien je het pakket niet op tijd afhaalt, dan zal jouw pakket retour gaan naar ons. Je kunt het pakket alleen zelf ophalen met een geldig legitimatiebewijs.

Afhalen in ons magazijn
Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling zelf bij ons in het magazijn op te halen. Lees voor meer informatie:

De verzendkosten zijn verschillend op basis van het gewicht van de bestelling en waar het pakket naartoe verzonden wordt. Op de verzendkosten pagina vind je per land een overzicht van de desbetreffende verzendkosten. Als je de gewenste producten hebt toegevoegd aan jouw winkelwagen, dan kun je in de checkout de exacte verzendkosten zien voor jouw bestelling. Bekijk de verzendkosten pagina voor een overzicht van de verzendkosten.

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 1 tot 2 werkdagen na betaling te versturen. Vaak kunnen wij een bestelling die dezelfde werkdag vóór 16:00 uur besteld en betaald is, dezelfde werkdag nog versturen. Dit lukt helaas niet altijd, dit kan komen door drukke momenten en bijvoorbeeld feestdagen.

De producten in onze webshop zijn gekoppeld aan de voorraad in ons magazijn, zo kunnen wij exact zien welk aantal wij op voorraad hebben van een bepaald product. Op de product pagina kun je zelf zien of een product ruim leverbaar (op voorraad) is of dat er maar enkele, één of geen producten op voorraad zijn.

Bepaalde producten uit ons magazijn kunnen een negatief voorraad aantal krijgen. Dit zijn producten die wij op korte termijn van onze leverancier(s) geleverd kunnen krijgen. Indien dit het geval is, dan kan de levertijd iets langer duren. Indien de levertijd onverhoopt toch langer gaat duren dan de aangegeven levertijd, dan nemen wij contact met je op voor een passende oplossing.

Dat is vervelend! Heb je de tracking van jouw pakket al gecontroleerd? Het kan zijn dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder.

Heb je gekozen voor brievenpost? Helaas kunnen wij dan niet zien waar jouw bestelling zich bevind. In dat geval vragen wij je dan om jouw geduld en het nog even af te wachten. Geeft de tracking van een pakket geen duidelijkheid? Neem dan hier contact met ons op.

Bestelling afhalen

Het is mogelijk om je bestelling in ons magazijn op te halen. Plaats je bestelling in onze webshop en selecteer als verzendmethode "Afhalen".

Je kunt je bestelling pas afhalen zodra je een e-mail hebt ontvangen met "Gereed voor afhalen". Kom niet eerder, dit om teleurstellingen te voorkomen.

Balie verkoop

Het is mogelijk om aan de balie onderdelen te bestellen. Let wel op, aan de balie geldt er een toeslag van 10% op de geldende webshop prijzen. Ook kan het voor komen dat er net iets niet voorradig is.

Bestel je jouw onderdelen online en kies je voor afhalen in ons magazijn, dan geldt deze toeslag natuurlijk niet. Ook weet je zeker dat alles voorradig is als je het komt afhalen nadat je een bericht hebt ontvangen.

Openingstijden magazijn:

Maandag t/m vrijdag: 8.00-17:00
Zaterdag: 9.00-12:00
Zondag: gesloten

Wat is jullie adres?

Tomoshop.nl
Industrieweg 36
6702 DR Wageningen
Nederland


Kom je uit Zwitserland of Liechtenstein en wil je jouw pakket laten bezorgen op een afleveradres in een buurland in Europa, zoals Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk of Italië? Dan zal bij het plaatsen van jouw bestelling het BTW tarief van het desbetreffende land berekend worden. Bij de invoer van het pakket naar Zwitserland of Liechtenstein heb je uiteindelijk weer recht op teruggaaf van het BTW bedrag wat je hebt betaald.

Het pakket wat wij versturen zullen wij voorzien zijn van een exportfactuur, dit kun je bij de douane laten stempelen als bewijs van export. Stuur de afgestempelde factuur vervolgens naar ons per e-mail, zodat wij het betaalde BTW bedrag kunnen terugbetalen. Vermeld hierbij duidelijk jouw bestelnummer. De terugbetaling zal altijd plaatsvinden via de betaalwijze waarop jouw bestelling is geplaatst en wij zullen dit binnen 7 werkdagen na ontvangst van de afgestempelde factuur verwerken.

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Neem gerust contact op of e-mail direct naar info@tomoshop.nl.
We zullen proberen om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Contact Tomoshop Customer Service
Tomoshop Tomos Info center
Onze klanten zijn zeer tevreden over onze service!
Tomoshop WhatsApp Contact